niedziela, 1 października 2023

Zapomniałam >.>"

Hejo, z tej strony SuzuSakura. Tym razem mi przypadł zaszczyt napisania aktualki na bloga.


Na początku chciałabym krótko podsumować ważne zdarzenia z tego miesiąca. Mamy dwóch nowych, wspaniałych członków naszego chaosu, a są to Ray i Kapuje! Dzięki ich zaangażowaniu przygarnęliśmy dwie serie, Kagurabachi oraz The Boxer. Mamy także wymianę banerami z grupą Kettei-scans.

Warto także dodać, że w tym miesiącu udostępniliśmy Wam do czytania 29 rozdziałów, a w tym 19 rozdziałów mang i 10 rozdziałów manhw.

Chyba przebrnęłam przez nowości, to teraz luźny opis dnia dzisiejszego ( 30 września ) moimi oczami ( tak, żeby nie było, że mało napisałam ). Wstałam i totalnie nic mi się nie chciało robić, według planów miałam zrobić rozdział rycerki i wymyślić temat na aktualkę, ale jako, że mama kazała sprzątać i wydarzyło się parę rzeczy, których nie przewidziałam, pomyślałam, że aktualkę napiszę jutro ( rycerka też "na jutro" ), bo przecież "Dzisiaj jest dopiero 30, zawsze istnieje 31 :D". Okazuje się, że 31 września jednak nie istnieje... a zorientowałam się o tym około 21...
Jaki jest morał? Suzu nie zrobiła dzisiaj kompletnie nic i prawie zapomniała o aktualce. Mam nadzieję, że nikt z was o niczym nie zapomniał.

Na tym zakończę, bo wystarczająco już przedłużyłam, trzymajcie się i piszcie na dc, aby to Młynarz pisał kolejną aktualkę. :)

Papatki~
SuzuSakura☆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz